Urodziny Szampona, porażki Polek, konkurs.

Witam!
Dziś swoje 30. urodziny obchodzi kapitan PGE Skry Belchatów, siedmiokrotny Mistrz Polski i nie tylko, bardzo pożądany ostatnio przez działaczy Polskiego Związku Piłki Siatkowej atakujący. Po tym opisie łatwo się domyśleć, któż to. No, a któż to? Oczywiście Mariusz Wlazły, nazywany przez kibiców Szamponem:).
Ja, jako kibic Resovii, życzę temu panu zero kontuzji, wielu sukcesów z klubem i spełnienia marzeń! No i oczywiście: spokoju od dziennikarzy i PZPS, którzy ciągle wracają do jego tematu w reprezentacji...

No to teraz przejdźmy do WGP. Nie wiem jak sprawują się inne reprezentacje, bo nie oglądam, i nie będe Was zanudzać wynikami. Jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć o tych rozgrywkach na bierząco- zaglądajcie do bardziej profesjonalnych stron siatkarskich. A ja tylko napiszę o poczynaniach Polek z byłym trenerem Delecty Bydgoszcz na czele i Kasią Skowrońską jako kapitan drużyny:). W piątek o północy rozegrał się mecz z Brazylią, w którym ulegliśmy 1:3, natomiast wczoraj o 17.30 przegraliśmy z USA 0:3. Dziś mecz z Rosją o 17.30 w PolsatSport.

Jako ostatni temat wybrałam konkurs, który zamierzam zrobić na blogu. Konkurs na Najlepsze Opowiadanie 2013 roku. Co myślicie o tym? Myślę, że do 10 sierpnia uda mi się wszystko sporządzić i będziecie mogli głosować na swoje ulubione opowiadanie:) W konkursie będą brały udział tylko te opowiadania zgłoszone do 5 sierpnia, czyli do jutra, do 23:59. Wybiorę najbardziej znane opowiadania, z dużą ilością odwiedzin i komentarzy. Opowiadania nierozpoczęte lub zakończone odpadają z konkursu automatycznie:).

Pozdrawiam!

2 komentarze :

  1. tak, Mariuszowi sto lat, ale on chyba tutaj nie zagląda to nie przeczyta :)
    co prawda nie oglądałam żadnych meczów reprezentacji pań, bo szczerze mówiąc nie chciałoby mi się czekać aż do północy. :) taa, wierny kibic? :D
    ale może z ruskimi im się będzie lepiej grało? w końcu jak kibicować Polsce - to w każdej dyscyplinie, a siatkówka w każdej wersji :)
    co do twojego komentarza na [zbyt-trudne] mam jeszcze jednego siatarskiego bloga z opowiadaniem ( z Piterem ). :) ja pamiętam o Twoim spisie, ale chciałam się zgłosić, jak zacznę coś publikować :) tak jak tam nic nie ma po za bohaterami, to nawet nie opłaca się dodawać do spisu :)
    http://zyje--chwila.blogspot.com/
    pozdrawiam, Jaga20098:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było napisane, jaki rodzaj opowiadania, więc zgłaszam "one parta", miniaturą, czy jak to tam się zwie :)

    http://oczyszczalniaisiek.blogspot.com/2013/08/osobiste-oczyszczenie-isiek.html

    OdpowiedzUsuń