Sprostowanie Anastasiego i urodziny Ziomka!

Dzisiaj swoje 34. urodziny obchodzi nasz pierwszy rozgrywający Łukasz Żygadło, najbardziej utytułowany polski siatkarz! M.in. niejednokrotny złoty medalista Klubowych Mistrzostw Świata, Ligi Mistrzów i Mistrz Włoch (z Itac Diatec Trentino) oraz Mistrz Polski ( z AZS Częstochową). W sezonie reprezentacyjnym złoty medalista LŚ2012, srebrny medalista MŚ2006 i PŚ2011 oraz brązowy medalista ME2011. Podkreślam, że to nie jedyne osiągnięcia naszego rozgrywającego...;)
A więc: Wszystkiego najlepszego, Łukasz! Żeby wszyscy "znawcy siatkówki" przestali się Ciebie czepiać po przegranych, a zaczęli dostrzegać Twoją dobrą grę. Braku kontuzji, duużo medali (szczególnie z naszą reprezentacją:)) i udanego życia prywatnego.


Wracając do sprawy z artykułem Onetu na temat "pijaństwa" Igły. Niedawno odniósł się do tego sam libero, podkreślając że to bzdury (jestem pewna, że żaden prawdziwy siatkarski kibic, który chociaż trochę znał Igłę, w to nie uwierzył), natomiast niedawno odniósł się do tego również trener naszej reprezentacji. Również podkreślił że to nieprawda z alkoholizmem Ignaczaka i wyjaśnił, dlaczego wybrał Zatorskiego zamiast zawodnika Asseco Resovii. Możecie o tym przeczytać tutaj.

Dzisiaj zaczynają się World Grand Prix siatkarek! Z prostego powodu, że nie interesuję się równie dobrze siatkówką kobiecą (chociaż kibicuję), nie chcę się potknąć pisząc o tych rozgrywkach, dlatego tu na tym blogu nie przeczytacie o tym. Jedynie o poczynaniach Polek:).

1 komentarz :

  1. ach, dobrze, że jest taki blog jak Twój: o informacjach sportowych - siatkarskich. bo w wakacje chciałam się na trochę odciąć, zwłaszcza jak przeczytałam kilka artykułów, a zwłaszcza i Igle i jego rzekomym pijaństwie. :/
    masakra. coraz częściej spotykam się z tym, że media coraz częściej szukają plotek i niektóre sprawy przekręcają. mam tego już dość. trudno trafić - a przynajmniej mnie - na taki portal, który pisze prawdę.
    ja również zbytnio nie interesuję się siatkówką kobiecą, ale jeśli to Polska to kibicuję, bo to Polska :D
    ps, jeśli masz GG, to zajrzyj do mnie do informowanych, a wtedy pogadamy na temat tych nieszczęsnych CSS, za którymi średnio przepadam ;]
    i dziękuję ci za takie długie komentarze, aż się cieszę, że mam taką czytelniczkę jak Ty! :*
    http://zyje--chwila.blogspot.com/
    pozdrawiam, Jaga20098:*

    OdpowiedzUsuń