Urodziny Króla Samojebek!

Witam!
Dzisiaj swoje urodziny obchodzi Polski Król Samojebek zwany Karolem Kłosem:D (a może na odwrót?:)). Jest on zawodnikiem PGE Skry Bełchatów i reprezentanem Polskiej kadry B. Ostatnio zdobył z nią srebro Uniwersjady, ale tego chyba nie musiałam nikomu przypominać:).
Wszystkich zainteresowanych złożeniem mu życzeń zapraszam na jego fanpage. Sama chciałam mu złożyć życzenia, ale... Nie ogarniam fejsa, przepraszam:D.

A czego byśmy mu życzyli? Oczywiście dalszego robienia sobie samojebek, duużo oswojonych ważek, braku kontuzji, wiecznego podjarania się medalami i wielu sukcesów!:)

Nawet Endrju Wrona już złożył Karolowi życzenia:)


A już jutro kolejny mecz WGP siatkarek! Tym razem w Polsce zagramy z Kazachstanem o 20:00:).
A dziś dodatek w Przeglądzie Sportowym "Z Obu Stron Siatki"- kupuje ktoś? Ja miałam taki zamiar, ale w mojej okolicy trudno znaleźć jakikolwiek sklep z czasopismami zamiast piwa...
Postaram się jutro dodać regulamin konkursu, ale niczego nie interesuję. W tym upale trudno się na czymkolwiek skupić...

2 komentarze :

  1. oni to chyba bez Fejsa to żyć nie mogą. ciekawe ile razy dziennie tam wchodzą ? :D
    ale słyszałam, że jeśli nie ma cię na Fejsie to nie istniejesz.
    (bosz. , co się dzieje z tym światem? :O )
    http://zyje--chwila.blogspot.com/
    pozdrawiam, Jaga20098:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger
    Tu szczegóły:
    http://goniac-najskrytsze-marzenia.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń