Poszerzony skład! Nowy herb Mistrza Polski!

Cześć!
Dzisiaj mamy bardzo miły dzionek, mianowicie PZPS przyjął wniosek selekcjonera naszej reprezentacji o poszerzenie kadry na ME2013 z 18 osób do 22! No i takim sposobem do przygotowujących się na mistrzostwa Starego Kontynentu witamy dwóch Resoviaków - Igłę i Konara, oraz wczorajszego jubilata Kłosa wraz z Pawłem Woickim. A więc, nie jest źle! Teraz musimy się modlić, o to, żeby Anastasi wybrał lepszych do 12:). Mimo tych ostatnich dwóch porażek (IO2012 i LŚ2013) dalej mu wierzę, i jestem pewna, że zdobędziemy medal! A wy? Dalej wierzycie w naszego selekcjonera, czy chcielibyście go zmienić?
18 osobowy skład na ME2012

Wczoraj wielki skandal (przynajmniej na Twitterze) wywołała zmiana herbu naszego Mistrza Polski- Asseco Resovii Rzeszów. Widzieliście go już? Co o nim sądzicie?

Porównanie:
Stary herb:




Nowy herb:

7 komentarzy :

  1. Po przeczytaniu wiadomości o dołączeniu Igły, Woickiego, Kłosa i Konara do treningów, zaczęłam śpiewać "Hej Spała" :D
    Nowy herb... Ee... Nie, ciągle wolę stary :D

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie i tak przybyła czwórka nie będzie brana pod uwagę, ale to tylko moje zdanie ;)
    Co do Andrei: nie wiem, czy mam mu wierzyć, czy nie. Kibicuję chłopakom i zawsze z nimi będę mimo wszystko. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tam się specjalnie nie podoba nowy herb. ale z rozszerzonego składu się cieszę :3

    /ruda

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniela, że został poszerzony skład. Pozwala to przede wszystkim AA na postawienie na odpowiednie osoby, chociaż wierzę, że nawet bez tego by sobie poradził, a jednak otwiera to nowe możliwości.
    Przyzwycajon jestm do starego herbu, ale kompletnie nie rozumiem o co ta afera?

    OdpowiedzUsuń
  5. z jednej strony dobrze, że ci panowie dołączyli do reszty, ale z drugiej strony to chyba trochę - nie wiem jakiego użyć słowa. bo słyszałam, że rzeszowianie już zaczęli treningi w klubie; to trochę tak nie bardzo przerywać im treningi z Kowalem. no ale co ja tam wiem? są ludzie mądrzejsi ode mnie i nie będę się wtrącać.
    co do herbu, kiedyś zawsze jest czas na zmiany, ale no kurczę, nie aż tak radykalne. :( w starym herbie jest pasiak i w ogóle; a w nowym tylko gwiazdka piłka i napis. :(
    no ale jak już mówiłam są ludzie mądrzejsi ode mnie i trochę szkoda starego herbu. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Andrea - ostatni kredyt zaufania to ten turniej. Musi coś zrobić, a jak nie to wypadałoby się pożegnać.
    Skład poszerzony, ale czy to coś zmieni?
    Herb wg mnie jest okej, dużo się nie zmienił.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się herb nie podoba, ale rozszerzony skład owszem :)
    Zapraszam na nokaut trzeci http://znokautowane-uczucia.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń