Urodziny Gumy, żartowniś Karollo.

Hej hej!
Dziś swoje urodziny obchodzi genialny były rozgrywający Polski (nadal mam nadzieję, że powróci chociaż na MŚ) i obecny rozgrywający ZAKSY Kędzierzyn-Koźle. Niestety nie ma takich bardzo udanych urodzin, bo jest niezadowolony z przegranej SuperPucharu, ale mimo wszystko życzę mu wielu sukcesów (chociaż bardzo go lubię, aż MP mu nie wróżę, bo to zarezerwowane dla Sovii:D)

A tak w ogóle to niestety Karol Kłos u Wojewódzkiego to tylko marzenie... Karollo postanowił sobie z nas zażartować i nabrał grubo ponad 3 tysiące ludzi:D. No cóż, mam nadzieję, że kiedyś doczekam się ciekawego odcinka z fajnym siatkarzem, bo odcinki z m.in. Zbyszkiem i Kubą Jaroszem były dawno, dawno...

2 komentarze :

  1. Jarosz był u Wojewódzkiego? Jestem taka nie ogarnięta, że już zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto Lat Paweł !! U mnie na blogu też był specjalny wpis o tym http://miszmaszmoniki.blogspot.com/ serdecznie zapraszam.
    A co do Karola to nie słyszałam o tym, kiedy to powiedział? :D

    OdpowiedzUsuń