Będzie jednak zmiana trenera Polski?!

Według Przeglądu Sportowego to już koniec Andrei Anastasiego jako selekcjonera Polski! Więcej o tym przeczytacie tutaj.
Cóż, nie ukrywam, że ta informacja bardzo mnie smuci i jeszcze bardziej boję się przyszłego sezonu. Bo co jeśli nasza reprezentacja nie zgra się na MŚ? Oczywiście nie jestem sezonowcem, ale wiem na co stać naszą reprezentację, a do tego fatalnie byłoby zmarnować mundial odbywający się pierwszy raz nad Wisłą. Cóż, nie mamy na to wpływu.
Chciałabym podziękować AA za te wszystkie osiągnięcia, za emocje, za wszystko. Jeśli naprawdę PZPS zwolni go ze stanowiska, chyba zdecyduję się tweetnąć do niego, chociaż małe szanse, żeby cokolwiek przeczytał...

Jeśli chodzi o transmisję Asseco Resovii Rzeszów z Czarnymi Radom, transmisję radiową znajdziecie tutaj, natomiast komentator może trochę wkurzać, więc jeśli ktoś naprawdę tego pana nie lubi to zapraszam do śledzenia transmisji punktowej.
Trwają również takie ecze jak:
PLUSLIGA: Olsztyn - Kędzierzyn-Koźle transmisja punktowa
ORLENLIGA: Muszyna - Sopot transmisja punktowa
ORLENLIGA: Wrocław-Bydgoszcz transmisja punktowa

Przypominam kibicom Jastrzębskiego Węgla- można się zapisywać do dostawania smsów od tego klubu, taki Newsletter SMS:).

1 komentarz :

  1. a ja właśnie sie zastanawiałam, o co chodzi z tymi SMSami. ;)
    ciekawe czy SMSy są płatne, bo konto u mnie świeci pustkami od Wielkanocy ;D
    ja w sprawie trenera jestem rozdarta. z jednej strony mogą sie chłopaki z nowym coach-em nie zgrać a szkoda by było zawalić taką fajną imprezę zwłaszcza, że jest u nas i my jesteśmy gospodarzami . ;( ale z drugie strony może to dobra decyzja? może drużynie potrzeba czegoś nowego, świeżego? sama nie wiem, co o tym myśleć, dlatego chyba pozostanę bez zdania.
    ale Olsztyn zaskoczył, co nie? :) ale moim zdaniem to trochę wina tego Super pucharu. chłopaki prosto z Poznania (tak, dobrze pamiętam? :)) pojechali do Olsztyna. ;/
    pozdrawiam, Jagoda :*
    http://zbyt-trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń