Aktualizacja #20

Przyszedł czas na ostatnią aktualizację na tym spisie! Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za te piękne spędzone z tym blogiem miesiące, oraz zapraszam na wciąż aktywny spis opowiadań o skoczkach narciarskich!

PRZEDZIAŁ ZGŁOSZEŃ: 2 grudzień 2014 - 1 luty 2015
DATA: 2 luty (poniedziałek)
STAN PRZED AKTUALIZACJĄ: 305
LICZBA NOWO DODANYCH BLOGÓW: 20
SUMA: 325
DATA NASTĘPNEJ AKTUALIZACJI: brak

No i cóż tu więcej dodawać... Zostawiłam krótką notkę ze statystykami na podstronie, serdecznie zapraszam!

I trzeba się wreszcie pożegnać... Ech, trochę mi smutno rozstając się z tym blogiem, ale nic innego nie poradzę - brakuje mi już czasu, a ostatnio nawet chęci. Jestem przekonana, że nowo powstające spisy siatkarskie przejmą pałeczkę po tym blogu perfekcyjnie!

2 komentarze :

  1. Wielka szkoda bo przecież wciąż przybywa historii, które chciałyby trafić do tego spisu. Dziękuję za profesjonalnie prowadzony katalog, poznał mnie z wieloma świetnymi opowiadaniami. I gdyby nie Twoja strona pewnie zostawiłabym swoją bazgraninę samej sobie. Dzięki jeszcze raz i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, i z kim ja się teraz będę ścigała w moich myślach na ilość wyświetleń? ;-)
    Jejku, szkoda, że odchodzisz :-(

    OdpowiedzUsuń