Zagraniczni siatkarze o polskich kibicach.

Oto wypowiedzi zagranicznych zawodników o nas:

Giba (Brazylia): - To co tu się dzieje, jest niesamowite. Nawet jeśli wasza drużyna przegrywa, to i tak publiczność śpiewa "we are the champions"

Andrija Geric (Serbia): - Gra w Polsce dostarcza mi wiele radości. Kilka tysięcy ludzi na trybunach robi wrażenie. Występowanie przed polską publicznością to dopiero frajda.

Sergio (Brazylia):- Gdy słyszę 10 tys. gardeł polskich kibiców serce ściska dziwna moc, a człowiek czuje wielką ekstazę. To coś wyjątkowego. Uwielbiam grać przy takiej publiczności.

Wladimir Nikolov (Bułgaria):- Już kiedyś powiedziałem, że polscy kibice są świetni, udowodnili, że takie imprezy im się należą (finał LŚ - przyp. red.), gdyż ich ilość, a przede wszystkim jakość kibicowania zrobiła ogromne wrażenie na nas wszystkich.
Pierre Pujol (Francja): -Gdy byłem młody zawsze byłem fanem siatkówki brazylijskiej, ale gdy przyjechałem do Katowic i zobaczyłem tych kibiców w hali zmieniłem zdanie. Gdy w piątek cała hala zaśpiewała mi "Sto lat", moi koledzy śmiali się, że jestem szczęściarzem, że akurat w tym czasie trafiły moje urodziny. Chyba faktycznie jestem.
- Muszę przyznać, że uwielbiam grać przed polską publicznością. Za każdym razem trybuny są wypełnione po brzegi, a fani głośno dopingują. Ale co najważniejsze wasi kibice wspierają nie tylko swoją drużynę, ale również pozostałe. Grać w Polsce to wielka przyjemność.


Gustavo (Brazylia):- Wasi kibice stworzyli wspaniałe show, nawet gdy nie grała ich reprezentacja. Pamiętam finały z 2001 roku, bo już wtedy byliście bardzo zwariowani na punkcie siatkówki. Macie wspaniałych kibiców.
-Podziwiam polskich fanów, którzy są w stanie zrobić wszystko dla swojej drużyny. To jest fenomenalne i niepowtarzalne

Endres Murilo (Brazylia):- Chciałem grać z Polską w finale chociażby ze względu na tą wspaniałą publiczność. Byłaby to wspaniała nagroda dla wszystkich kibiców, którzy tu przyszli. Jesteście niesamowici w waszym dopingowaniu. Chyba na wszystkich nas zrobiło to ogromne wrażenie, a przecież nasi kibice są równie zwariowani.

Andrea Giani (Włochy):- Jestem zachwycony polskimi kibicami. Wszyscy mają na sobie polskie barwy, to świetne. We Włoszech tego nie ma.

Bojan Jordanov (Bułgaria):- (...) gdy szło nam coraz lepiej zamieniali okrzyki "Brazylia" na "Bułgaria". To było coś pięknego.(...)Cały turniej oceniam bardzo pozytywnie, zwłaszcza kibiców. Atmosfera była naprawdę wspaniała, a polscy kibice są naprawdę niesamowici. Najbardziej zapamiętam ich okrzyki "Bułgaria" podczas naszego meczu, to było coś wspaniałego.

Stefano Recine (Włochy):- Polacy mnie zachwycili, gdy byłem w Bełchatowie podczas Ligi Mistrzów wraz z Maceratą już byłem zachwycony polskimi kibicami, a w Katowicach to było prawdziwe szaleństwo. Włoscy kibice chodzą na mecze Włochów, ale nawet wtedy nie ma takiego dopingu jak w Polsce.

Andrea Zorzi (Włochy):- (...) największe wrażenie zrobili na mnie kibice, to właśnie dzięki nim finały bardzo zyskały na wartości.(...)Bardzo podoba mi się sposób, w jaki polscy kibice dopingują swoją zawodników, szacunek i sympatia z jaka przyjmują przeciwników oraz za to, że wszyscy ubierają się w barwy narodowe.To fantastyczne, hala żyje także wtedy, kiedy grają inne reprezentacje.

Stephane Antiga (Francja):- Co do atmosfery w "Spodku" to mogę powiedzieć, że była- i zawsze jest- niepowtarzalna. Cały nasz zespół był pod jej wrażeniem. To coś niesamowitego. 10 tysięcy ludzi w biało-czerwonych barwach... Niesamowite! Występ przed taka publicznością jest dla mnie czyś wspaniałym i dodatkowo motywującym.

Richard Lambourne (USA):- Macie najlepszych kibiców na świecie. Mówię to bez cienia przesady. Nie ma żadnej agresji w stosunku do zespołu gości. Wszystko odbywa się w bardzo kulturalnej atmosferze.
- Wiedziałem, że polscy kibice są zwiariowani- w pozytywnym tego słowa znaczeniu- na punkcie siatkówki i swojej reprezentacji, ale wciąż nie mogę wyjść z podziwu.


Aleksandar Mitrovic (Serbia):- Doping podczas meczów jest zawsze z organizowany, a każdy fan ubrany jest w barwy narodowe. Polska jest chyba jedynym krajem, który posiada takich fantastycznym kibiców.

Nikola Grbic (Serbia):- Kibice nie tylko darzą nas szacunkiem, ale również wspierają podczas meczów, są bardzo mili dla całego zespołu. Polacy wiedzą, co to prawdziwy doping, dlatego zawsze z zachwytem na nich patrzę. Nie umiem wyjaśnić tej sympatii, ale Polacy nawet, gdy kibicują swoim to szanują rywali a to już klasa światowa.

Marcus Popp (Niemcy):- Atmosfera w hali ogromnie mi się podobała. Polscy kibice naprawdę bawią się świetnie.

Christian Pampel (Niemcy):- Kibice w Polsce są świetni, mimo, że w meczu ze Słowacją nie wspierali nas. Bardzo miło się gra gdy na trybunach jest dużo ludzi.

Bruno (Brazylia):- Polscy fani są fantastyczni, tworzą spektakularne widowisko. Chciałbym im podziękować, ponieważ świetnie nas dopingowali i mam nadzieję wkrótce tu powrócić.

1 komentarz :

  1. Aż serce roście, jak się czyta coś takiego ;') Ale to są polscy kibice, tego nie pobijesz! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń