nowości

Cześć!
A więc dzisiaj kolejny weekend World League rozpoczęty! Już wieczorem o 20.15 mecz Polska-Argentyna, jak już każdy zdążył się dowiedzieć- emitowany również w otwartym Polsacie! Ja mam to szczęście, że mam PolsatSport i PolsatSportNews, ale cieszę się razem z tymi, którzy nie mają tych kanałów w swojej TV:) Sama po obejrzeniu studia na PolsatSport przełącze na normalny Polsat- a co!:)

Dzisiaj podczas zakupów jak zwykle przeglądałam strony gazet sportowych. Wpadłam na ciekawe egzemplarze: BRAVOsport- artykuł z Bartoszem Kurkiem! PrzeglądSportowy- artykuł o dzisiejszym meczu! SuperExpress- artykuł o nowej roli Kadziewicza, czyli Kadziu-dziennikarz:D POLECAM!

A już dzisiaj po 20.00 dowiemy się, jakich rywali wylosują nasze kluby (Resovia, Zaksa, Jastrzębski Węgiel) w Lidze Mistrzów! Ja będę oglądać mecz, ale i tak jestem ciekawa tych losowań! Jak udało mi się dowiedzieć, transmisja ma być tutaj, ale nie jestem pewna: klik.

To tyle ode mnie! Pa:)

2 komentarze :

  1. Ja też oglądałam mecz na zwykłym Polsacie chociaż mam te kodowane kanały :D przełączyłam dopiero na pomeczowe studio :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam byłoby miło, gdybyś wszelkie reklamy zostawiała w zakładce SPAM :)
    pozdrawiamy,

    brygada AA.

    OdpowiedzUsuń