Zbiór gifów

Tak bez okazji postanowiłam zebrać kilka gifów, które były dodawane już na tym blogu. Powspominajmy!

Krzysztof Ignaczak


"Ja pierdolę, co za kutas włączył tę jebaną lampę?!"

Łukasz Żygadło was pozdrawia

Urodziny Wojtaszka, a że siatkarzom nie wolno jeść słodkiego...

Zgasło światło w poznańskiej hali na Superpucharze w 2013 roku, wszyscy się bawią, nawet komentatorzy!

Superpuchar Polski w 2013 roku dla Resovii

Mistrzostwo Polski dla Resovii, sezon 2012/13

Superpuchar Polski w Poznaniu, ZAKSA-Resovia

Mistrzostwo świata dla Polski, Mariusz Wlazły z medalem
Mam nadzieję, że niczego sobie nie pomyliłam :)
Postaram się zebrać wkrótce nowszą partię gifów ;)

1 komentarz :

  1. Pamiętam mecz Superpucharu w Poznaniu jakby to było wczoraj, a tak faktycznie to o ciemku bawiliśmy się w poznańskiej hali już rok temu. Byłam tam i było świetnie! Nawet brak świateł nam nie przeszkadzał. Jak ten czas szybko leci. ;) W tym roku nie udało mi się udać na Superpuchar. Za późno obudziłam się z kupnem biletów. Te MŚ zawróciło mi w głowie. ;P

    OdpowiedzUsuń