Aktualizacja #17 +niespodzianka!

Znowu nieco opóźniona, ale tym razem tylko o dwa dni. Zapraszam na siedemnastą już aktualizację listy siatkarskich opowiadań!


AKTUALIZACJA NUMER: 17
DATA: 3 październik (piątek)
PRZEDZIAŁ ZGŁOSZEŃ: 3 wrzesień - 1 październik 2014
STAN PRZED AKTUALIZACJĄ: 271
LICZBA NOWO DODANYCH BLOGÓW: 17
SUMA: 288
DATA NASTĘPNEJ AKTUALIZACJI: 1 listopad 2014

Akurat data osiemnastej aktualizacji wypada w piątek, ale kolejne już będą się odbywać w pierwszy weekend miesiąca, ponieważ okazuje się, że z powodu nauki nie mam czasu... W grudniu np. wychodzi na to, iż aktualizację opublikuję dopiero 5-6 grudnia... Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale niestety trzeba znaleźć czas na wszystko, nie tylko bloga.
No i teraz przechodzimy płynnie do drugiej sprawy, jaką jest niespodzianka!
OFICJALNIE OGŁASZAM: rozpoczyna swój udział w blogosferze podstrona http://kibicowe-love.blogspot.com/, gdzie znajdziecie dokładniejsze informacje dotyczące siatkarskich opowiadań! Namordowałam się okropnie przez ubiegłe dwa miesiące nad dodaniem blisko trzystu opowiadań, ale już jest! To nie oznacza jednak końca mojej pracy - większość zgłoszeń jest nieaktualna i muszę poinformować prawie sto osób o zmianę swoich zgłoszeń. Chciałabym więc poprosić Was o troszkę ułatwienie mi sprawy - kto jest autorką opowiadania siatkarskiego i czyta tą aktualizację, ten tekst - proszę Cię, wpadnij do podstrony, odnajdź swój nick w kategorii "Autorka" i zmień (jeżeli będzie to potrzebne) swój formularz do opowiadania. Wszystko - co i jak - skrupulatnie opisałam w nowym Regulaminie.
Mam nadzieję, że wszystko jasne. Cieszcie się nową podstroną, zaglądajcie, informujcie o niej inne osoby i miłej lektury!

Mamy weekend, więc biorę się za nadrabianie blogowych zaległości! Niby w miarę uzupełniam je w tygodniu, ale jednak trochę się nazbierało... Zaczynam od jutra, teraz robię sobie kilka godzin wolnego! Miłego weekendu!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz