Plotki transferowe

Sezon się jeszcze nie skończył, a już gdzieniegdzie można przeczytać na temat transferowych plotek. Plotki dopiero rozpoczynają swój byt tego sezonu, dlatego niewiele ich jest, ale postaram się wam przekazać jak najwięcej.


Jak na razie szepcze się tylko o transferach między czołowymi polskimi klubami, jak PGE Skra Bełchatów, ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i Asseco Resovia Rzeszów.
Jest bardzo prawdopodobne, że wychowanek Skry [Paweł Zatorski] zmieni klub. Najbardziej zdeterminowana jest Zaksa, ale mówi się również o tym, że Zatorskiego chce pozyskać też Resovia, która planuje pożegnanie Krzysztofa Ignaczaka. Skra, najbiedniejsza w tym wyścigu, ma najmniejsze szanse.
Ale i bełchatowianie szykują transferowy hit, bo Stephane'a Antigę, który po 1 maja zostanie trenerem reprezentacji Polski, zastąpić ma Michał Winiarski, który właśnie z Fakiełem Nowy Urengoj zakończył walkę o mistrzostwo Rosji. Winiarski, przenosząc się rok temu do Rosji nie rozwiązał kontraktu ze Skrą, a jedynie go zawiesił. Oznacza to, że po powrocie do Polski musi wrócić do Bełchatowa. Nieoficjalnie mówi się, że Rosjanie zaproponują Winiarskiemu rozstanie. Do Skry, w miejsce Daniela Plińskiego, ma się przenieść też Serb Srecko Lisinac, który, choć umowę w Bełchatowie podpisał już dwa lata temu, to jeszcze w niej nie zagrał, bo był wypożyczany.
Prawdopodobne jest również odejście Petera Veresa z Asseco Resovii, który nie podołał. Jeszcze przed sezonem był mianowany nowym liderem mistrza Polski, a... Wyszło jak wyszło, często Węgier ma problemy z przyjęciem. Kiedyś już krążyły pogłoski o kubańskim przyjmującym, który podobno zamieszkuje sobie w Rzeszowie i tylko czeka na ofertę od rzeszowskiego klubu...
Wilfredo Leon Venero na meczu Asseco Resovii ze swoją dziewczyną, która jest Polką

Yoandri Diaz (również na meczu Asseco Resovii), a obok niego Andrzej Grzyb, agent zarówno Diaza, jak i Leona.
 Na razie to są tylko plotki, czas pokaże, czy któraś z nich okaże się prawdziwa!

2 komentarze :

  1. O tym, że Zatorski ma odejść ze Skry to gdzies coś tam jakieś szepty słyszałam, ale mam nadzieję, że to nie prawda! Ja się nie zgadzam!!!!! Kategoryczne nie!!! I kategoryczne nie dla pożegnania Igły! W tym sezonie pokazał,że ma jeszcze formę i potrafi bronić lepiej niż nie jeden młody zdolny!
    I jeszcze Winiarski ma wrócić *.* O tym to nie słyszałam, ale cieszę się jak cholera ^^
    buziaki, malina :*
    p.s jakby co to ja zaprosiłam cię ostatnio na lubimyczytac.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Winiarski wraca do SKRY?! Oby to okazało się prawdą, bo z racji tego, że jest to mój ulubiony siatkarz i jestem fanką SKRY, kurczę, no trochę tak dziwnie bez niego w Bełchatowie jest!
    Jeśli chodzi i Pawła Zatorskiego to nie są tylko pogłoski? ;o On, gdzieś poza Bełchatowem? Ehh, szykują nam się spore zmiany, jak widzę.

    OdpowiedzUsuń