Co nieco o dwumeczu z Bułgarią.

A więc tak:
  • W obu meczach nie będzie działała wideoweryfikacja, ponieważ "Bułgarów na to nie stać" (niektórzy obstawiają, że to dlatego, iż przekupili sędziów).
  • Sędziami liniowymi meczu mają być... Bułgarzy.
  • Pan Mielewski na swoim twitterze napisał, że sędziować mecz ma Turek i Holender. Na facebooku jednak wrze od tego, że głównym sędzią meczu ma być... Egipcjanin.
  • Podobno Winiar ma kontuzję (coś z kolanem). W wyjściowym składzie ma go zastąpić Ruciak.
Skład Polski:
Rozgrywający: Fabian Drzyzga, Łukasz Żygadło
Atakujący: Zbigniew Bartman, Jakub Jarosz
Środkowi: Grzegorz Kosok, Marcin Możdżonek, Piotr Nowakowski
Przyjmujący: Bartosz Kurek, Michał Ruciak, Michał Kubiak, Michał Winiarski  
Libero: Paweł Zatorski
Skład Bułgarii:
Rozgrywający: Georgij Bratojew, Dobromir Dimitrow
Atakujący: Danił Miluszew, Cwetan Sokołow
Środkowi: Swietoslaw Gocew, Wiktor Josifow, Stojan Samunew
Przyjmujący: Todor Aleksiew, Walentin Bratojew, Nikołaj Penczew, Todor Skrimow
Libero: Teodor Salparow



Bułgarscy kibice o Polakach po meczu LŚ > > > klik
Polska kadra B objęła prowadzenie w swojej grupie, w walce o 1 miejsce wygrała z Brazylijczykami 3:0. W sobotę Polacy zagrają w ćwierćfinale prawdopodobnie z Koreańczykami.

2 komentarze :

  1. Matko z ojcem, oba mecze to będzie masakra! Ja mam nadzieję tylko na to, że nasi wrócą cali i zdrowi i ,oby, szczęśliwi z awansu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ja im dam na weryfikację?
    A nie. Ja to jestem biedną studentką zaraz, a jak bym się z oszczędzaniem postarała, to udałoby mi się tyle uzbierać pieniędzy, chociaż zajęłoby to trochę czasu :/

    OdpowiedzUsuń